A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primary Student-Teachers’ Conceptual Understanding of the Greenhouse Effect: A Mixed Method Study (2013)
Ratinen, I. (2013). Primary Student-Teachers’ Conceptual Understanding of the Greenhouse Effect: A Mixed Method Study. International Journal of Science Education, 35(6), 929-955. https://doi.org/10.1080/09500693.2011.587845
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ratinen, Ilkka
Lehti tai sarja: International Journal of Science Education
ISSN: 0950-0693
eISSN: 1464-5289
Julkaisuvuosi: 2013
Volyymi: 35
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 929-955
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/09500693.2011.587845
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: kasvihuoneilmiö; käsitekartat; systeemiajattelu
Vapaat asiasanat: Moninaiset metodit; luokanopettajaopiskelijat
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 2