A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primary Student-Teachers’ Conceptual Understanding of the Greenhouse Effect: A Mixed Method Study (2013)


Ratinen, I. (2013). Primary Student-Teachers’ Conceptual Understanding of the Greenhouse Effect: A Mixed Method Study. International Journal of Science Education, 35 (6), 929-955. doi:10.1080/09500693.2011.587845


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ratinen, Ilkka

Lehti tai sarja: International Journal of Science Education

ISSN: 0950-0693

Julkaisuvuosi: 2013

Volyymi: 35

Lehden numero: 6

Artikkelin sivunumerot: 929-955

Kustantaja: Routledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/09500693.2011.587845

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: kasvihuoneilmiö; käsitekartat; systeemiajattelu

Vapaat asiasanat: Moninaiset metodit; luokanopettajaopiskelijat


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2013

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2020-15-10 klo 23:46