A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primary Student-Teachers’ Conceptual Understanding of the Greenhouse Effect: A Mixed Method Study (2013)


Ratinen, I. (2013). Primary Student-Teachers’ Conceptual Understanding of the Greenhouse Effect: A Mixed Method Study. International Journal of Science Education, 35(6), 929-955. https://doi.org/10.1080/09500693.2011.587845


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRatinen, Ilkka

Lehti tai sarjaInternational Journal of Science Education

ISSN0950-0693

eISSN1464-5289

Julkaisuvuosi2013

Volyymi35

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot929-955

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/09500693.2011.587845

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkasvihuoneilmiökäsitekartatsysteemiajattelu

Vapaat asiasanatMoninaiset metodit; luokanopettajaopiskelijat


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 02:23