A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Consumer value of camera-based mobile interaction with the real world (2013)


Salo, M., Olsson, T., Makkonen, M., Hautamäki, A., & Frank, L. (2013). Consumer value of camera-based mobile interaction with the real world. Pervasive and Mobile Computing, 9(2), 258-268. https://doi.org/10.1016/j.pmcj.2012.06.001


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSalo, Markus; Olsson, Thomas; Makkonen, Markus; Hautamäki, Antti; Frank, Lauri

Lehti tai sarjaPervasive and Mobile Computing

ISSN1574-1192

eISSN1873-1589

Julkaisuvuosi2013

Volyymi9

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot258-268

KustantajaElsevier

KustannuspaikkaAmsterdam

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.pmcj.2012.06.001

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanathyödyllisyyshedonismimobiilisovellukset

Vapaat asiasanatKuluttaja-arvo; mobiilisovellus; kuluttajan kokema arvo; utilitaarinen; hedoninen


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2013

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-05 klo 22:45