A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Consumer value of camera-based mobile interaction with the real world (2013)
Salo, M., Olsson, T., Makkonen, M., Hautamäki, A., & Frank, L. (2013). Consumer value of camera-based mobile interaction with the real world. Pervasive and Mobile Computing, 9(2), 258-268. https://doi.org/10.1016/j.pmcj.2012.06.001
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Salo, Markus; Olsson, Thomas; Makkonen, Markus; Hautamäki, Antti; Frank, Lauri
Lehti tai sarja: Pervasive and Mobile Computing
ISSN: 1574-1192
eISSN: 1873-1589
Julkaisuvuosi: 2013
Volyymi: 9
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 258-268
Kustantaja: Elsevier
Kustannuspaikka: Amsterdam
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.pmcj.2012.06.001
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: hyödyllisyys; hedonismi; mobiilisovellukset
Vapaat asiasanat: Kuluttaja-arvo; mobiilisovellus; kuluttajan kokema arvo; utilitaarinen; hedoninen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2013
JUFO-taso: 1