A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
The Theory and Practice of Building Pedagogical Skill in Finnish Teacher Education (2013)


Silander, T., & Välijärvi, J. (2013). The Theory and Practice of Building Pedagogical Skill in Finnish Teacher Education. In Pisa, Power and Policy : The emergence of global educational governance (pp. 77-98). Symposium Books. Oxford Studies in Comparative Education, Volume 23, Number 1.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSilander, Tiina; Välijärvi, Jouni

EmojulkaisuPisa, Power and Policy : The emergence of global educational governance

ISBN978-1-873927-96-0

Lehti tai sarjaOxford Studies in Comparative Education

ISSN0961-2149

Julkaisuvuosi2013

Sarjan numeroVolume 23, Number 1

Artikkelin sivunumerot77-98

Kirjan kokonaissivumäärä335

KustantajaSymposium Books

KustannuspaikkaUnited Kingdom

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatopettajankoulutuskäytäntö

Vapaat asiasanatteoria


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-04-04 klo 20:15