A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
The Theory and Practice of Building Pedagogical Skill in Finnish Teacher Education (2013)
Silander, T., & Välijärvi, J. (2013). The Theory and Practice of Building Pedagogical Skill in Finnish Teacher Education. In Pisa, Power and Policy : The emergence of global educational governance (pp. 77-98). Symposium Books. Oxford Studies in Comparative Education, Volume 23, Number 1.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Silander, Tiina; Välijärvi, Jouni
Emojulkaisu: Pisa, Power and Policy : The emergence of global educational governance
ISBN: 978-1-873927-96-0
Lehti tai sarja: Oxford Studies in Comparative Education
ISSN: 0961-2149
Julkaisuvuosi: 2013
Sarjan numero: Volume 23, Number 1
Artikkelin sivunumerot: 77-98
Kirjan kokonaissivumäärä: 335
Kustantaja: Symposium Books
Kustannuspaikka: United Kingdom
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: opettajankoulutus; käytäntö
Vapaat asiasanat: teoria
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 1