A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Using tablets as tools for learner-generated drawings in the context of teaching the kinetic theory of gases (2014)


Lehtinen, A., & Viiri, J. (2014). Using tablets as tools for learner-generated drawings in the context of teaching the kinetic theory of gases. Physics education, 49(3), Article 344. https://doi.org/10.1088/0031-9120/49/3/344


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLehtinen, Antti; Viiri, Jouni

Lehti tai sarjaPhysics education

ISSN0031-9120

eISSN1361-6552

Julkaisuvuosi2014

Volyymi49

Lehden numero3

Artikkelinumero344

KustantajaInstitute of Physics Publishing Ltd.; Institute of Physics

KustannuspaikkaBristol

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1088/0031-9120/49/3/344

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43958


YSO-asiasanatfysiikkaopetustaulutietokoneetoppimistuloksetiPad

Vapaat asiasanatpiirustukset; ryhmäkeskustelu


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:40