A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Using tablets as tools for learner-generated drawings in the context of teaching the kinetic theory of gases (2014)
Lehtinen, A., & Viiri, J. (2014). Using tablets as tools for learner-generated drawings in the context of teaching the kinetic theory of gases. Physics education, 49(3), Article 344. https://doi.org/10.1088/0031-9120/49/3/344
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehtinen, Antti; Viiri, Jouni
Lehti tai sarja: Physics education
ISSN: 0031-9120
eISSN: 1361-6552
Julkaisuvuosi: 2014
Volyymi: 49
Lehden numero: 3
Artikkelinumero: 344
Kustantaja: Institute of Physics Publishing Ltd.; Institute of Physics
Kustannuspaikka: Bristol
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1088/0031-9120/49/3/344
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43958
YSO-asiasanat: fysiikka; opetus; taulutietokoneet; oppimistulokset; iPad
Vapaat asiasanat: piirustukset; ryhmäkeskustelu
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 1