A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Multimodal literacy practices in the indigenous Sámi classroom: Children navigating in a complex multilingual setting. (2013)


Pietikäinen, S., & Pitkänen-Huhta, A. (2013). Multimodal literacy practices in the indigenous Sámi classroom: Children navigating in a complex multilingual setting. Journal of Language, Identity and Education, 12 (4), 230-247. doi:10.1080/15348458.2013.818471


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pietikäinen, Sari; Pitkänen-Huhta, Anne

Lehti tai sarja: Journal of Language, Identity and Education

ISSN: 1534-8458

Julkaisuvuosi: 2013

Volyymi: 12

Lehden numero: 4

Artikkelin sivunumerot: 230-247

Kustantaja: Taylor & Francis

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/15348458.2013.818471

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: neksusanalyysi; luovuus; toisto

Vapaat asiasanat: saamen kielet; luokkahuone; monikieliset lapset


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2013

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-16-10 klo 19:06