B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
Studying in comprehensive school with low second language writing proficiency (2013)


Tarnanen, M., & Aalto, E. (2013). Studying in comprehensive school with low second language writing proficiency. In T. Tammelin-Laine, L. Nieminen, & M. Martin (Eds.), Low-educated second language and literacy acquisition: proceedings of the 8th symposium (pp. 164-180). Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä studies in humanities, 208. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5310-2


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTarnanen, Mirja; Aalto, Eija

EmojulkaisuLow-educated second language and literacy acquisition: proceedings of the 8th symposium

Emojulkaisun toimittajatTammelin-Laine, Taina; Nieminen, Lea; Martin, Maisa

ISBN978-951-39-4937-2

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in humanities

ISSN1459-4323

Julkaisuvuosi2013

Sarjan numero208

Artikkelin sivunumerot164-180

Kirjan kokonaissivumäärä180

KustantajaJyväskylän yliopisto

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5310-2

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5310-2

LisätietojaMyös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513953102


YSO-asiasanatkirjoitustaitoperuskouluopiskelu

Vapaat asiasanatkirjoitustaidottomuus; kielet


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-04-04 klo 21:45