B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
Studying in comprehensive school with low second language writing proficiency (2013)
Tarnanen, M., & Aalto, E. (2013). Studying in comprehensive school with low second language writing proficiency. In T. Tammelin-Laine, L. Nieminen, & M. Martin (Eds.), Low-educated second language and literacy acquisition: proceedings of the 8th symposium (pp. 164-180). Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä studies in humanities, 208. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5310-2
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tarnanen, Mirja; Aalto, Eija
Emojulkaisu: Low-educated second language and literacy acquisition: proceedings of the 8th symposium
Emojulkaisun toimittajat: Tammelin-Laine, Taina; Nieminen, Lea; Martin, Maisa
ISBN: 978-951-39-4937-2
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in humanities
ISSN: 1459-4323
Julkaisuvuosi: 2013
Sarjan numero: 208
Artikkelin sivunumerot: 164-180
Kirjan kokonaissivumäärä: 180
Kustantaja: Jyväskylän yliopisto
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5310-2
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5310-2
Lisätietoja: Myös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513953102
YSO-asiasanat: kirjoitustaito; peruskoulu; opiskelu
Vapaat asiasanat: kirjoitustaidottomuus; kielet
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 0