A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The significance of student voice: female students’ interpretations of failure in Tanzanian secondary education (2014)


Posti-Ahokas, H., & Lehtomäki, E. (2014). The significance of student voice: female students’ interpretations of failure in Tanzanian secondary education. Gender and Education, 26(4), 338-355. https://doi.org/10.1080/09540253.2014.907392


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPosti-Ahokas, Hanna; Lehtomäki, Elina

Lehti tai sarjaGender and Education

ISSN0954-0253

eISSN1360-0516

Julkaisuvuosi2014

Volyymi26

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot338-355

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/09540253.2014.907392

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44166


YSO-asiasanattoisen asteen koulutus

Vapaat asiasanatgender equality; student voice; dialogic educational development; Tanzania; Sub-Saharan Africa


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:33