A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The significance of student voice: female students’ interpretations of failure in Tanzanian secondary education (2014)


Posti-Ahokas, H., & Lehtomäki, E. (2014). The significance of student voice: female students’ interpretations of failure in Tanzanian secondary education. Gender and Education, 26(4), 338-355. https://doi.org/10.1080/09540253.2014.907392


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Posti-Ahokas, Hanna; Lehtomäki, Elina

Lehti tai sarja: Gender and Education

ISSN: 0954-0253

eISSN: 1360-0516

Julkaisuvuosi: 2014

Volyymi: 26

Lehden numero: 4

Artikkelin sivunumerot: 338-355

Kustantaja: Routledge

Kustannuspaikka: Abingdon

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/09540253.2014.907392

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44166


YSO-asiasanat: toisen asteen koulutus

Vapaat asiasanat: gender equality; student voice; dialogic educational development; Tanzania; Sub-Saharan Africa


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2014

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-17-09 klo 16:40