A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The significance of student voice: female students’ interpretations of failure in Tanzanian secondary education (2014)
Posti-Ahokas, H., & Lehtomäki, E. (2014). The significance of student voice: female students’ interpretations of failure in Tanzanian secondary education. Gender and Education, 26(4), 338-355. https://doi.org/10.1080/09540253.2014.907392
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Posti-Ahokas, Hanna; Lehtomäki, Elina
Lehti tai sarja: Gender and Education
ISSN: 0954-0253
eISSN: 1360-0516
Julkaisuvuosi: 2014
Volyymi: 26
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 338-355
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/09540253.2014.907392
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44166
YSO-asiasanat: toisen asteen koulutus
Vapaat asiasanat: gender equality; student voice; dialogic educational development; Tanzania; Sub-Saharan Africa
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 2