A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Using Activity Theory in Developing Instructional Tools for Project Management Studies (2014)
Pirhonen, M. (2014). Using Activity Theory in Developing Instructional Tools for Project Management Studies. In S. Zvacek, M. T. Restivo, J. Uhomoibhi, & M. Helfert (Eds.), CSEDU 2014 : Proceedings of the 6th International Conference on Computer Supported Education. Vol. 2 (pp. 323-328). SCITEPRESS - Science and Technology Publications. https://doi.org/10.5220/0004963203230328
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pirhonen, Maritta
Emojulkaisu: CSEDU 2014 : Proceedings of the 6th International Conference on Computer Supported Education. Vol. 2
Emojulkaisun toimittajat: Zvacek, Susan; Restivo, Maria Teresa; Uhomoibhi, James; Helfert, Markus
ISBN: 978-989-758-021-5
Julkaisuvuosi: 2014
Artikkelin sivunumerot: 323-328
Kustantaja: SCITEPRESS - Science and Technology Publications
Julkaisumaa: Portugali
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5220/0004963203230328
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43801
Lisätietoja: CSEDU 2014 : 6th International Conference on Computer Supported Education. 1-3 April, 2014, Barcelona, Spain
YSO-asiasanat: toiminnan teoria
Vapaat asiasanat: project-based learning; project management education; supervising; instruction
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Ei raportoida
JUFO-taso: 1
Alustava JUFO-taso: 1