D4 Published development or research report or study
Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille (2013)


Lipiäinen, H., Karjaluoto, H., & Hakola, L. (2013). Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille. Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu. Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, n:o 197. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5536-6


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsLipiäinen, Heini; Karjaluoto, Heikki; Hakola, Liinamaaria

ISBN978-951-39-5535-9

Journal or seriesJulkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu

ISSN1799-3059

Publication year2013

Number in seriesn:o 197

Number of pages in the book55

PublisherJyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu

Place of PublicationJyväskylä

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5536-6

Publication open accessNot open

Publication channel open access

Publication is parallel published (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5536-6

Additional informationMyös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513955366


Keywordssmall and medium-sized enterprisesmarketingdigital marketing

Free keywordsdigimarkkinoinnin omaksuminen; digimarkkinoinnin hyödyntäminen; dimark


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2014

JUFO ratingNot rated


Last updated on 2023-04-04 at 22:15