A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Surprise as a Design Strategy in Goal-oriented Mobile Applications (2014)


Gross, A., & Silvennoinen, J. (2014). Surprise as a Design Strategy in Goal-oriented Mobile Applications. In F. Rebelo, & M. Soares (Eds.), Advances in Ergonomics In Design, Usability & Special Populations. Part II : Proceedings of the 5th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics, AHFE 2014, Kraków, Poland, 19-23 July 2014 (pp. 4716-4726). The Applied Human Factors and Ergonomics Conference. Advances in Human Factors and Ergonomics, 17.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatGross, Alice; Silvennoinen, Johanna

EmojulkaisuAdvances in Ergonomics In Design, Usability & Special Populations. Part II : Proceedings of the 5th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics, AHFE 2014, Kraków, Poland, 19-23 July 2014

Emojulkaisun toimittajatRebelo, Francisco; Soares, Marcelo

ISBN978-1-4951-2107-4

Lehti tai sarjaAdvances in Human Factors and Ergonomics

Julkaisuvuosi2014

Sarjan numero17

Artikkelin sivunumerot4716-4726

KustantajaThe Applied Human Factors and Ergonomics Conference

KustannuspaikkaKrakova

JulkaisumaaPuola

Julkaisun kielisuomi

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43978

Lisätietoja5th AHFE Conference 19-23 July 2014 20 Volume Set: Proceedings of the 5th AHFE Conference 19-23 July 2014, Krakow, Poland. http://www.ahfe2014.org/files/books/2014ED-PART-II.pdf


Vapaat asiasanatdesign; mobile; application


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-02-05 klo 13:39