A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Surprise as a Design Strategy in Goal-oriented Mobile Applications (2014)
Gross, A., & Silvennoinen, J. (2014). Surprise as a Design Strategy in Goal-oriented Mobile Applications. In F. Rebelo, & M. Soares (Eds.), Advances in Ergonomics In Design, Usability & Special Populations. Part II : Proceedings of the 5th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics, AHFE 2014, Kraków, Poland, 19-23 July 2014 (pp. 4716-4726). The Applied Human Factors and Ergonomics Conference. Advances in Human Factors and Ergonomics, 17.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Gross, Alice; Silvennoinen, Johanna
Emojulkaisu: Advances in Ergonomics In Design, Usability & Special Populations. Part II : Proceedings of the 5th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics, AHFE 2014, Kraków, Poland, 19-23 July 2014
Emojulkaisun toimittajat: Rebelo, Francisco; Soares, Marcelo
ISBN: 978-1-4951-2107-4
Lehti tai sarja: Advances in Human Factors and Ergonomics
Julkaisuvuosi: 2014
Sarjan numero: 17
Artikkelin sivunumerot: 4716-4726
Kustantaja: The Applied Human Factors and Ergonomics Conference
Kustannuspaikka: Krakova
Julkaisumaa: Puola
Julkaisun kieli: suomi
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43978
Lisätietoja: 5th AHFE Conference 19-23 July 2014 20 Volume Set: Proceedings of the 5th AHFE Conference 19-23 July 2014, Krakow, Poland. http://www.ahfe2014.org/files/books/2014ED-PART-II.pdf
Vapaat asiasanat: design; mobile; application
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 0