A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Emotional Business Intelligence : Enabling experience-centric business with the FeelingsExplorer (2014)


Helfenstein, S., Kaikova, O., Khriyenko, O., & Terziyan, V. (2014). Emotional Business Intelligence : Enabling experience-centric business with the FeelingsExplorer. In L. Gomes, J. Wtorek, A. Costa, H. Sawada, M. Manic, & P. Strumillo (Eds.), Proceedings of the 7th International Conference on Human System Interactions (HSI) (pp. 14-21). Institute of Electrical and Electronic Engineers (IEEE). https://doi.org/10.1109/HSI.2014.6860441


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHelfenstein, Sacha; Kaikova, Olena; Khriyenko, Oleksiy; Terziyan, Vagan

EmojulkaisuProceedings of the 7th International Conference on Human System Interactions (HSI)

Emojulkaisun toimittajatGomes, Luís; Wtorek, Jerzy; Costa, Anikó; Sawada, Hideyuki; Manic, Milos; Strumillo, Pawel

ISBN978-1-4799-4714-0

Julkaisuvuosi2014

Artikkelin sivunumerot14-21

KustantajaInstitute of Electrical and Electronic Engineers (IEEE)

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1109/HSI.2014.6860441

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44025

Lisätietoja7th International Conference on Human System Interactions (HSI), 16-18 June 2014, Costa da Caparica


YSO-asiasanatpäätöksentukijärjestelmätpäätöksentekobusiness intelligenceasiakaskokemus

Vapaat asiasanatcontext-aware computing; affective computing; emotive data


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:57