A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Emotional Business Intelligence : Enabling experience-centric business with the FeelingsExplorer (2014)
Helfenstein, S., Kaikova, O., Khriyenko, O., & Terziyan, V. (2014). Emotional Business Intelligence : Enabling experience-centric business with the FeelingsExplorer. In L. Gomes, J. Wtorek, A. Costa, H. Sawada, M. Manic, & P. Strumillo (Eds.), Proceedings of the 7th International Conference on Human System Interactions (HSI) (pp. 14-21). Institute of Electrical and Electronic Engineers (IEEE). https://doi.org/10.1109/HSI.2014.6860441
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Helfenstein, Sacha; Kaikova, Olena; Khriyenko, Oleksiy; Terziyan, Vagan
Emojulkaisu: Proceedings of the 7th International Conference on Human System Interactions (HSI)
Emojulkaisun toimittajat: Gomes, Luís; Wtorek, Jerzy; Costa, Anikó; Sawada, Hideyuki; Manic, Milos; Strumillo, Pawel
ISBN: 978-1-4799-4714-0
Julkaisuvuosi: 2014
Artikkelin sivunumerot: 14-21
Kustantaja: Institute of Electrical and Electronic Engineers (IEEE)
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1109/HSI.2014.6860441
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44025
Lisätietoja: 7th International Conference on Human System Interactions (HSI), 16-18 June 2014, Costa da Caparica
YSO-asiasanat: päätöksentukijärjestelmät; päätöksenteko; business intelligence; asiakaskokemus
Vapaat asiasanat: context-aware computing; affective computing; emotive data
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 0