A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The relationships between pre-service primary teachers' teaching and instructing/coaching orientations, and their perceived strengths in teaching physical education at the primary level (2014)


Valtonen, J., Hirvensalo, M., Reunamo, J., & Ruismäki, H. (2014). The relationships between pre-service primary teachers' teaching and instructing/coaching orientations, and their perceived strengths in teaching physical education at the primary level. Creative education, 5(11), 954-962. https://doi.org/10.4236/ce.2014.511109


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Valtonen, Juha; Hirvensalo, Mirja; Reunamo, Jyrki; Ruismäki, Heikki

Lehti tai sarja: Creative education

ISSN: 2151-4755

eISSN: 2151-4771

Julkaisuvuosi: 2014

Volyymi: 5

Lehden numero: 11

Artikkelin sivunumerot: 954-962

Kustantaja: Scientific Research Publishing, Inc.

Kustannuspaikka: Irvine

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.4236/ce.2014.511109

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44228


Vapaat asiasanat: teacher socialization; pre-service teacher education; beliefs about teaching; physical activity; physical education


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2014

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-09-08 klo 09:57