A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Advocacy participation and brand loyalty in virtual brand communtity (2014)
Munnukka, J., Uusitalo, O., & Jokinen, E. (2014). Advocacy participation and brand loyalty in virtual brand communtity. In A. Pucihar, C. Carlsson, R. Bons, R. Clarke, & M. K. Borstnar (Eds.), Proceedings of the 27th Bled eConference "eEcosystems". Moderna organizacija. https://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/D9939D6910A5FA34C1257CEE0044399A/$File/01_Munnukka_Uusitalo_Jokela.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Munnukka, Juha; Uusitalo, Outi; Jokinen, Elisa
Emojulkaisu: Proceedings of the 27th Bled eConference "eEcosystems"
Emojulkaisun toimittajat: Pucihar, Andreja; Carlsson, Christer; Bons, Roger; Clarke, Roger; Borstnar, Mirjana Kljajic
Konferenssi:
- Bled eConference
ISBN: 978-961-232-276-2
Julkaisuvuosi: 2014
Kustantaja: Moderna organizacija
Kustannuspaikka: Kranj
Julkaisumaa: Slovenia
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/D9939D6910A5FA34C1257CEE0044399A/$File/01_Munnukka_Uusitalo_Jokela.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45527
Lisätietoja: 27th Blend eConference, 1-5 June, 2014, Bled, Slovenia. (Joined by the Living Bits and Things conference.)
YSO-asiasanat: sosiaalinen media; lojaalius
Vapaat asiasanat: virtual brand community; advocacy participation
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 1