A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Advocacy participation and brand loyalty in virtual brand communtity (2014)


Munnukka, J., Uusitalo, O., & Jokinen, E. (2014). Advocacy participation and brand loyalty in virtual brand communtity. In A. Pucihar, C. Carlsson, R. Bons, R. Clarke, & M. K. Borstnar (Eds.), Proceedings of the 27th Bled eConference "eEcosystems". Moderna organizacija. https://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/D9939D6910A5FA34C1257CEE0044399A/$File/01_Munnukka_Uusitalo_Jokela.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMunnukka, Juha; Uusitalo, Outi; Jokinen, Elisa

EmojulkaisuProceedings of the 27th Bled eConference "eEcosystems"

Emojulkaisun toimittajatPucihar, Andreja; Carlsson, Christer; Bons, Roger; Clarke, Roger; Borstnar, Mirjana Kljajic

Konferenssi:

  • Bled eConference

ISBN978-961-232-276-2

Julkaisuvuosi2014

KustantajaModerna organizacija

KustannuspaikkaKranj

JulkaisumaaSlovenia

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/D9939D6910A5FA34C1257CEE0044399A/$File/01_Munnukka_Uusitalo_Jokela.pdf

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45527

Lisätietoja27th Blend eConference, 1-5 June, 2014, Bled, Slovenia. (Joined by the Living Bits and Things conference.)


YSO-asiasanatsosiaalinen medialojaalius

Vapaat asiasanatvirtual brand community; advocacy participation


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-02-05 klo 13:21