G4 Monografiaväitöskirja
Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä (2014)


Viitala, R. (2014). Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 501. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5785-8


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatViitala, Riitta

ISBN978-951-39-5784-1

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN0075-4625

Julkaisuvuosi2014

Sarjan numero501

Kirjan kokonaissivumäärä203

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5785-8

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5785-8

LisätietojaSomehow difficult : an ethnographic study of children with special socio-emotional needs in a day care group. Etnografinen tutkimus. Myös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513957858


YSO-asiasanatvarhaiskasvatuserityiskasvatuspäiväkoditleikki-ikäisetkäyttäytymishäiriötinkluusiososioemotionaaliset taidotvuorovaikutusosallistuminenvertaissuhteetopettaja-oppilassuhdeetnografiaosallistaminen

Vapaat asiasanatlapset


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-04-04 klo 23:19