G4 Monografiaväitöskirja
Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä (2014)
Viitala, R. (2014). Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 501. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5785-8
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Viitala, Riitta
ISBN: 978-951-39-5784-1
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2014
Sarjan numero: 501
Kirjan kokonaissivumäärä: 203
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5785-8
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5785-8
Lisätietoja: Somehow difficult : an ethnographic study of children with special socio-emotional needs in a day care group. Etnografinen tutkimus. Myös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513957858
YSO-asiasanat: varhaiskasvatus; erityiskasvatus; päiväkodit; leikki-ikäiset; käyttäytymishäiriöt; inkluusio; sosioemotionaaliset taidot; vuorovaikutus; osallistuminen; vertaissuhteet; opettaja-oppilassuhde; etnografia; osallistaminen
Vapaat asiasanat: lapset
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: Not rated