A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Towards Expert Knowledge? A Comparison Between a Constructivist and a Traditional learning Environment in the Universtiy (väitöskirja) (1999)
Tynjälä, P. (1999). Towards Expert Knowledge? A Comparison Between a Constructivist and a Traditional learning Environment in the Universtiy (väitöskirja). International Journal of Educational Research, 31(5), 357-442.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tynjälä, Päivi
Lehti tai sarja: International Journal of Educational Research
Julkaisuvuosi: 1999
Volyymi: 31
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 357-442
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated