A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Towards Expert Knowledge? A Comparison Between a Constructivist and a Traditional learning Environment in the Universtiy (väitöskirja) (1999)


Tynjälä, P. (1999). Towards Expert Knowledge? A Comparison Between a Constructivist and a Traditional learning Environment in the Universtiy (väitöskirja). International Journal of Educational Research, 31(5), 357-442.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTynjälä, Päivi

Lehti tai sarjaInternational Journal of Educational Research

Julkaisuvuosi1999

Volyymi31

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot357-442

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-24-09 klo 17:31