B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
The Role of Academic Performance, Self-Concept of Ability and Gender in Adolescents’ Educational Plans in Finland (2014)


Viljaranta, J., Räikkönen, E., Aunola, K., & Nurmi, J.-E. (2014). The Role of Academic Performance, Self-Concept of Ability and Gender in Adolescents’ Educational Plans in Finland. In The Power of Education Research for Innovation in Practice and Policy : The 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association. American Educational Research Association (AERA). http://www.aera.net/Publications/OnlinePaperRepository/AERAOnlinePaperRepository/tabid/12720/Default.aspx


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatViljaranta, Jaana; Räikkönen, Eija; Aunola, Kaisa; Nurmi, Jari-Erik

EmojulkaisuThe Power of Education Research for Innovation in Practice and Policy : The 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association

ISSN0163-9676

Julkaisuvuosi2014

KustantajaAmerican Educational Research Association (AERA)

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.aera.net/Publications/OnlinePaperRepository/AERAOnlinePaperRepository/tabid/12720/Default.aspx

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44923

LisätietojaThe 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association, Philadelphia, Pennsylvania, April 3-7, 2014. Session title: Gender and Educational and Occupational Choices: International Perspectives


YSO-asiasanatsukupuoli

Vapaat asiasanatacademic performance; self-concept; ability; adolescents; Finland


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiEi raportoida

JUFO-taso0

Alustava JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-10-05 klo 08:47