B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
The Role of Academic Performance, Self-Concept of Ability and Gender in Adolescents’ Educational Plans in Finland (2014)
Viljaranta, J., Räikkönen, E., Aunola, K., & Nurmi, J.-E. (2014). The Role of Academic Performance, Self-Concept of Ability and Gender in Adolescents’ Educational Plans in Finland. In The Power of Education Research for Innovation in Practice and Policy : The 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association. American Educational Research Association (AERA). http://www.aera.net/Publications/OnlinePaperRepository/AERAOnlinePaperRepository/tabid/12720/Default.aspx
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Viljaranta, Jaana; Räikkönen, Eija; Aunola, Kaisa; Nurmi, Jari-Erik
Emojulkaisu: The Power of Education Research for Innovation in Practice and Policy : The 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association
ISSN: 0163-9676
Julkaisuvuosi: 2014
Kustantaja: American Educational Research Association (AERA)
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.aera.net/Publications/OnlinePaperRepository/AERAOnlinePaperRepository/tabid/12720/Default.aspx
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44923
Lisätietoja: The 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association, Philadelphia, Pennsylvania, April 3-7, 2014. Session title: Gender and Educational and Occupational Choices: International Perspectives
YSO-asiasanat: sukupuoli
Vapaat asiasanat: academic performance; self-concept; ability; adolescents; Finland
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Ei raportoida
JUFO-taso: 0
Alustava JUFO-taso: 0