B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
The teachers' expertise should already be utilised at the planning stage of school building (2014)
Piispanen, M., Valli, R., & Meriläinen, M. (2014). The teachers' expertise should already be utilised at the planning stage of school building. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), ICERI2014 Proceedings (pp. 5574-5581). IATED Academy. ICERI proceedings.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Piispanen, Maarika; Valli, Raine; Meriläinen, Merja
Emojulkaisu: ICERI2014 Proceedings
Emojulkaisun toimittajat: Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel
ISBN: 978-84-617-2484-0
Lehti tai sarja: ICERI proceedings
ISSN: 2340-1109
eISSN: 2340-1095
Julkaisuvuosi: 2014
Artikkelin sivunumerot: 5574-5581
Kirjan kokonaissivumäärä: 6596
Kustantaja: IATED Academy
Julkaisumaa: Espanja
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: 7th International Conference of Education, Research and Innovation. 17th to 19th of November, 2014. Seville, Spain.
Vapaat asiasanat: learning environments; in-service teacher education; contextual-pedagogical approach towards learning
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 0