B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
The teachers' expertise should already be utilised at the planning stage of school building (2014)


Piispanen, M., Valli, R., & Meriläinen, M. (2014). The teachers' expertise should already be utilised at the planning stage of school building. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), ICERI2014 Proceedings (pp. 5574-5581). IATED Academy. ICERI proceedings.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPiispanen, Maarika; Valli, Raine; Meriläinen, Merja

EmojulkaisuICERI2014 Proceedings

Emojulkaisun toimittajatChova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel

ISBN978-84-617-2484-0

Lehti tai sarjaICERI proceedings

ISSN2340-1109

eISSN2340-1095

Julkaisuvuosi2014

Artikkelin sivunumerot5574-5581

Kirjan kokonaissivumäärä6596

KustantajaIATED Academy

JulkaisumaaEspanja

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Lisätietoja7th International Conference of Education, Research and Innovation. 17th to 19th of November, 2014. Seville, Spain.


Vapaat asiasanatlearning environments; in-service teacher education; contextual-pedagogical approach towards learning


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-04-04 klo 23:45