O1 Abstrakti
Greenwashing and Social Media : An Examination of Consumer Responses on Twitter (2024)
Salimi, M., Tuscolano, F., Niininen, O., & Uusitalo, O. (2024). Greenwashing and Social Media : An Examination of Consumer Responses on Twitter. In 2024 Academy of Marketing Science® Conference – Annual : Marketing and AI : Shaping the Future Together : Abstracts. Academy of Marketing Science. https://www.ams-web.org/s/AMS-AC-2024-Proceedings-Abstract-with-Front-Matter-and-Table-of-Contents.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Salimi, Mitra; Tuscolano, Francesco; Niininen, Outi; Uusitalo, Outi
Emojulkaisu: 2024 Academy of Marketing Science® Conference – Annual : Marketing and AI : Shaping the Future Together : Abstracts
Konferenssin paikka ja aika: Coral Gables, Florida, USA, 22.-24.5.2024
Julkaisuvuosi: 2024
Kustantaja: Academy of Marketing Science
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://www.ams-web.org/s/AMS-AC-2024-Proceedings-Abstract-with-Front-Matter-and-Table-of-Contents.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97438
YSO-asiasanat: viherpesu; sosiaalinen media; Twitter; ekologinen kestävyys; kuluttajakäyttäytyminen
Vapaat asiasanat: Greenwashing; social media; marketplace sentiments; sustainability; consumer behavior
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Ei raportoida