O1 Abstrakti
Greenwashing and Social Media : An Examination of Consumer Responses on Twitter (2024)


Salimi, M., Tuscolano, F., Niininen, O., & Uusitalo, O. (2024). Greenwashing and Social Media : An Examination of Consumer Responses on Twitter. In 2024 Academy of Marketing Science® Conference – Annual : Marketing and AI : Shaping the Future Together : Abstracts. Academy of Marketing Science. https://www.ams-web.org/s/AMS-AC-2024-Proceedings-Abstract-with-Front-Matter-and-Table-of-Contents.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSalimi, Mitra; Tuscolano, Francesco; Niininen, Outi; Uusitalo, Outi

Emojulkaisu2024 Academy of Marketing Science® Conference – Annual : Marketing and AI : Shaping the Future Together : Abstracts

Konferenssin paikka ja aikaCoral Gables, Florida, USA22.-24.5.2024

Julkaisuvuosi2024

KustantajaAcademy of Marketing Science

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://www.ams-web.org/s/AMS-AC-2024-Proceedings-Abstract-with-Front-Matter-and-Table-of-Contents.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97438


YSO-asiasanatviherpesusosiaalinen mediaTwitterekologinen kestävyyskuluttajakäyttäytyminen

Vapaat asiasanatGreenwashing; social media; marketplace sentiments; sustainability; consumer behavior


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiEi raportoida


Viimeisin päivitys 2024-19-10 klo 20:26