A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primary school text comprehension predicts mathematical word problem-solving skills in secondary school (2016)
Björn, P. M., Aunola, K., & Nurmi, J.-E. (2016). Primary school text comprehension predicts mathematical word problem-solving skills in secondary school. Educational Psychology, 36(2), 362-377. https://doi.org/10.1080/01443410.2014.992392
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Björn, Piia Maria; Aunola, Kaisa; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Educational Psychology
ISSN: 0144-3410
eISSN: 1469-5820
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 36
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 362-377
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/01443410.2014.992392
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: tekstinymmärtäminen
Vapaat asiasanat: basic calculation ability; longitudinal study; mathematical word problems; text-reading fluency
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1