A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primary school text comprehension predicts mathematical word problem-solving skills in secondary school (2016)


Björn, P. M., Aunola, K., & Nurmi, J.-E. (2016). Primary school text comprehension predicts mathematical word problem-solving skills in secondary school. Educational Psychology, 36(2), 362-377. https://doi.org/10.1080/01443410.2014.992392


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatBjörn, Piia Maria; Aunola, Kaisa; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaEducational Psychology

ISSN0144-3410

eISSN1469-5820

Julkaisuvuosi2016

Volyymi36

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot362-377

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/01443410.2014.992392

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanattekstinymmärtäminen

Vapaat asiasanatbasic calculation ability; longitudinal study; mathematical word problems; text-reading fluency


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 14:19