A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Why Do Teachers Use Game-Based Learning Technologies? The Role of Individual and Institutional ICT Readiness (2015)
Hamari, J., & Nousiainen, T. (2015). Why Do Teachers Use Game-Based Learning Technologies? The Role of Individual and Institutional ICT Readiness. In T. X. Bui, & R. H. Sprague (Eds.), Proceedings of the 48th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2015) (pp. 682-691). IEEE. Proceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences. https://doi.org/10.1109/HICSS.2015.88
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hamari, Juho; Nousiainen, Tuula
Emojulkaisu: Proceedings of the 48th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2015)
Emojulkaisun toimittajat: Bui, Tung X.; Sprague, Ralph H.
ISBN: 978-1-4799-7367-5
Lehti tai sarja: Proceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences
ISSN: 1530-1605
eISSN: 2572-6862
Julkaisuvuosi: 2015
Artikkelin sivunumerot: 682-691
Kirjan kokonaissivumäärä: 5488
Kustantaja: IEEE
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1109/HICSS.2015.88
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47447
Lisätietoja: The 48th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, 5-8 January 2015, Kauai, Hawaii.
YSO-asiasanat: adoptio; koulutusteknologia; pelillistäminen; hyötypelit
Vapaat asiasanat: e-learning; game-based learning; technology acceptance
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1