A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Why Do Teachers Use Game-Based Learning Technologies? The Role of Individual and Institutional ICT Readiness (2015)


Hamari, J., & Nousiainen, T. (2015). Why Do Teachers Use Game-Based Learning Technologies? The Role of Individual and Institutional ICT Readiness. In T. X. Bui, & R. H. Sprague (Eds.), Proceedings of the 48th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2015) (pp. 682-691). IEEE. Proceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences. https://doi.org/10.1109/HICSS.2015.88


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHamari, Juho; Nousiainen, Tuula

EmojulkaisuProceedings of the 48th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2015)

Emojulkaisun toimittajatBui, Tung X.; Sprague, Ralph H.

ISBN978-1-4799-7367-5

Lehti tai sarjaProceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences

ISSN1530-1605

eISSN2572-6862

Julkaisuvuosi2015

Artikkelin sivunumerot682-691

Kirjan kokonaissivumäärä5488

KustantajaIEEE

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1109/HICSS.2015.88

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47447

LisätietojaThe 48th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, 5-8 January 2015, Kauai, Hawaii.


YSO-asiasanatadoptiokoulutusteknologiapelillistäminenhyötypelit

Vapaat asiasanate-learning; game-based learning; technology acceptance


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:13