A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Paired associate learning tasks and their contribution to reading skills (2016)
Mourgues, C., Tan, M., Hein, S., Ojanen, E., Reich, J., Lyytinen, H., & Grigorenko, E. L. (2016). Paired associate learning tasks and their contribution to reading skills. Learning and individual differences, 46, 54-63. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2014.12.003
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mourgues, Catalina; Tan, Mei; Hein, Sascha; Ojanen, Emma; Reich, Jodi; Lyytinen, Heikki; Grigorenko, Elena L.
Lehti tai sarja: Learning and individual differences
ISSN: 1041-6080
eISSN: 1873-3425
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 46
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 54-63
Kustantaja: Pergamon
Kustannuspaikka: Kidlington
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2014.12.003
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: fonologinen tietoisuus
Vapaat asiasanat: paired associate learning task; word-reading
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 2