A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Paired associate learning tasks and their contribution to reading skills (2016)


Mourgues, C., Tan, M., Hein, S., Ojanen, E., Reich, J., Lyytinen, H., & Grigorenko, E. L. (2016). Paired associate learning tasks and their contribution to reading skills. Learning and individual differences, 46, 54-63. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2014.12.003


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMourgues, Catalina; Tan, Mei; Hein, Sascha; Ojanen, Emma; Reich, Jodi; Lyytinen, Heikki; Grigorenko, Elena L.

Lehti tai sarjaLearning and individual differences

ISSN1041-6080

eISSN1873-3425

Julkaisuvuosi2016

Volyymi46

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot54-63

KustantajaPergamon

KustannuspaikkaKidlington

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lindif.2014.12.003

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatfonologinen tietoisuus

Vapaat asiasanatpaired associate learning task; word-reading


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 14:19