A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Engineering students’ conceptions of entrepreneurial learning as part of their education (2016)


Täks, M., Tynjälä, P., & Kukemelk, H. (2016). Engineering students’ conceptions of entrepreneurial learning as part of their education. European Journal of Engineering Education, 41(1), 53-69. https://doi.org/10.1080/03043797.2015.1012708


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Täks, Marge; Tynjälä, Päivi; Kukemelk, Hasso

Lehti tai sarja: European Journal of Engineering Education

ISSN: 0304-3797

eISSN: 1469-5898

Julkaisuvuosi: 2016

Volyymi: 41

Lehden numero: 1

Artikkelin sivunumerot: 53-69

Kustantaja: Taylor & Francis Ltd.; European Society for Engineering Education

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/03043797.2015.1012708

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51962


YSO-asiasanat: oppimiskäsitykset; fenomenografia; tiimityö

Vapaat asiasanat: entrepreneurial learning; integrative pedagogy


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 15:53