A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Engineering students’ conceptions of entrepreneurial learning as part of their education (2016)
Täks, M., Tynjälä, P., & Kukemelk, H. (2016). Engineering students’ conceptions of entrepreneurial learning as part of their education. European Journal of Engineering Education, 41(1), 53-69. https://doi.org/10.1080/03043797.2015.1012708
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Täks, Marge; Tynjälä, Päivi; Kukemelk, Hasso
Lehti tai sarja: European Journal of Engineering Education
ISSN: 0304-3797
eISSN: 1469-5898
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 41
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 53-69
Kustantaja: Taylor & Francis Ltd.; European Society for Engineering Education
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/03043797.2015.1012708
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51962
YSO-asiasanat: oppimiskäsitykset; fenomenografia; tiimityö
Vapaat asiasanat: entrepreneurial learning; integrative pedagogy
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1