A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Students in higher education with reading and writing difficulties (2015)
Pirttimaa, R., Takala, M., & Ladonlahti, T. (2015). Students in higher education with reading and writing difficulties. Education Inquiry, 6(1), 5-23. https://doi.org/10.3402/edui.v6.24277
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pirttimaa, Raija; Takala, Marjatta; Ladonlahti, Tarja
Lehti tai sarja: Education Inquiry
ISSN: 2000-4508
eISSN: 2000-4508
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 6
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 5-23
Artikkelinumero: 24277
Kustantaja: Umeå Universitet
Julkaisumaa: Ruotsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.3402/edui.v6.24277
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45467
YSO-asiasanat: dysleksia
Vapaat asiasanat: higher education; special education; reading and writing difficulties
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1