A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Geographic, cultural, and psychic distance to foreign markets in the context of small and new ventures (2015)


Ojala, A. (2015). Geographic, cultural, and psychic distance to foreign markets in the context of small and new ventures. International Business Review, 24(5), 825-835. https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2015.02.007


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatOjala, Arto

Lehti tai sarjaInternational Business Review

ISSN0969-5931

eISSN1873-6149

Julkaisuvuosi2015

Volyymi24

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot825–835

KustantajaPergamon; European International Business Academy

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2015.02.007

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45485


Vapaat asiasanatcultural distance; foreign market entry; geographic distance; psychic distance; small and new ventures; network relationships


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 20:38