A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Geographic, cultural, and psychic distance to foreign markets in the context of small and new ventures (2015)
Ojala, A. (2015). Geographic, cultural, and psychic distance to foreign markets in the context of small and new ventures. International Business Review, 24(5), 825-835. https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2015.02.007
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ojala, Arto
Lehti tai sarja: International Business Review
ISSN: 0969-5931
eISSN: 1873-6149
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 24
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 825–835
Kustantaja: Pergamon; European International Business Academy
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2015.02.007
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45485
Vapaat asiasanat: cultural distance; foreign market entry; geographic distance; psychic distance; small and new ventures; network relationships
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 2