A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Understanding flow experience from users’ requirements (2016)
Tuunanen, T., & Govindji, H. (2016). Understanding flow experience from users’ requirements. Behaviour and Information Technology, 35(2), 134-150. https://doi.org/10.1080/0144929X.2015.1015167
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tuunanen, Tuure; Govindji, Hena
Lehti tai sarja: Behaviour and Information Technology
ISSN: 0144-929X
eISSN: 1362-3001
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 35
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 134-150
Kustantaja: Taylor & Francis Ltd.
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/0144929X.2015.1015167
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: flow experience; user; requirements; experiential; task; hedonic; utilitarian; information systems; critical success chains; laddering interviews
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1