A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Understanding flow experience from users’ requirements (2016)


Tuunanen, T., & Govindji, H. (2016). Understanding flow experience from users’ requirements. Behaviour and Information Technology, 35(2), 134-150. https://doi.org/10.1080/0144929X.2015.1015167


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTuunanen, Tuure; Govindji, Hena

Lehti tai sarjaBehaviour and Information Technology

ISSN0144-929X

eISSN1362-3001

Julkaisuvuosi2016

Volyymi35

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot134-150

KustantajaTaylor & Francis Ltd.

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/0144929X.2015.1015167

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanatflow experience; user; requirements; experiential; task; hedonic; utilitarian; information systems; critical success chains; laddering interviews


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 13:16