A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Approaching pedagogical language knowledge through student teachers: assessment of second language writing (2015)


Aalto, E., & Tarnanen, M. (2015). Approaching pedagogical language knowledge through student teachers: assessment of second language writing. Language and Education, 29 (5), 400-415. doi:10.1080/09500782.2015.1031676


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Aalto, Eija; Tarnanen, Mirja

Lehti tai sarja: Language and Education

ISSN: 0950-0782

Julkaisuvuosi: 2015

Volyymi: 29

Lehden numero: 5

Artikkelin sivunumerot: 400-415

Kustantaja: Routledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: http://doi.org/10.1080/09500782.2015.1031676

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65891


Vapaat asiasanat: pedagogical language knowledge; second language writing; teacher education


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2015

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-16-10 klo 23:06