A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Becoming an inclusive teacher at the interface of school and teacher education (2015)
Isosomppi, L., & Leivo, M. (2015). Becoming an inclusive teacher at the interface of school and teacher education. In 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology (pp. 686-694). Elsevier BV. Procedia: Social and Behavioral Sciences, 171. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.178
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Isosomppi, Leena; Leivo, Marjaana
Emojulkaisu: 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology
Lehti tai sarja: Procedia: Social and Behavioral Sciences
ISSN: 1877-0428
Julkaisuvuosi: 2015
Sarjan numero: 171
Artikkelin sivunumerot: 686-694
Kustantaja: Elsevier BV
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.178
Pysyvä verkko-osoite: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815002086
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46268
Lisätietoja: 5th ICEEPSY 2014 International Conference on Education & Educational Psychology
YSO-asiasanat: inkluusio; ammatillinen kehitys
Vapaat asiasanat: teacher education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1