A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Becoming an inclusive teacher at the interface of school and teacher education (2015)


Isosomppi, L., & Leivo, M. (2015). Becoming an inclusive teacher at the interface of school and teacher education. In 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology (pp. 686-694). Elsevier BV. doi:10.1016/j.sbspro.2015.01.178


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Isosomppi, Leena; Leivo, Marjaana

Emojulkaisu: 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology

Lehti tai sarja: Procedia: Social and Behavioral Sciences

ISSN: 1877-0428

Julkaisuvuosi: 2015

Sarjan numero: 171

Artikkelin sivunumerot: 686-694

Kustantaja: Elsevier BV

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.178

Pysyvä verkko-osoite: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815002086

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46268

Lisätietoja: 5th ICEEPSY 2014 International Conference on Education & Educational Psychology


YSO-asiasanat: inkluusio; ammatillinen kehitys

Vapaat asiasanat: teacher education


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2015

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 14:39