A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Are Facebook brand community members truly loyal to the brand? (2015)
Munnukka, J., Karjaluoto, H., & Tikkanen, A. (2015). Are Facebook brand community members truly loyal to the brand?. Computers in Human Behavior, 51(Part A, October), 429-439. https://doi.org/10.1016/j.chb.2015.05.031
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Munnukka, Juha; Karjaluoto, Heikki; Tikkanen, Anna
Lehti tai sarja: Computers in Human Behavior
ISSN: 0747-5632
eISSN: 1873-7692
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 51
Lehden numero: Part A, October
Artikkelin sivunumerot: 429–439
Kustantaja: Pergamon
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.chb.2015.05.031
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48187
Vapaat asiasanat: brand community commitment; community promotion behavior; attitudinal loyalty; repurchase intention; word-of-mouth
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 2