A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Are Facebook brand community members truly loyal to the brand? (2015)


Munnukka, J., Karjaluoto, H., & Tikkanen, A. (2015). Are Facebook brand community members truly loyal to the brand?. Computers in Human Behavior, 51(Part A, October), 429-439. https://doi.org/10.1016/j.chb.2015.05.031


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMunnukka, Juha; Karjaluoto, Heikki; Tikkanen, Anna

Lehti tai sarjaComputers in Human Behavior

ISSN0747-5632

eISSN1873-7692

Julkaisuvuosi2015

Volyymi51

Lehden numeroPart A, October

Artikkelin sivunumerot429–439

KustantajaPergamon

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.chb.2015.05.031

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48187


Vapaat asiasanatbrand community commitment; community promotion behavior; attitudinal loyalty; repurchase intention; word-of-mouth


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:34