A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Hands-on tasks in CLIL science classrooms as sites for subject-specific language use and learning (2015)


Nikula, T. (2015). Hands-on tasks in CLIL science classrooms as sites for subject-specific language use and learning. System, 54, 14-27. https://doi.org/10.1016/j.system.2015.04.003


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNikula, Tarja

Lehti tai sarjaSystem

ISSN0346-251X

eISSN1879-3282

Julkaisuvuosi2015

Volyymi54

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot14–27

KustantajaPergamon Press

KustannuspaikkaKidlington

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.system.2015.04.003

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51026

LisätietojaSpecial Issue: The interface between task-based language teaching and content-based instruction.


YSO-asiasanatdiskurssianalyysi

Vapaat asiasanatclassroom interaction; CLIL; hands-on tasks; subject-specific language


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:11