A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Hands-on tasks in CLIL science classrooms as sites for subject-specific language use and learning (2015)
Nikula, T. (2015). Hands-on tasks in CLIL science classrooms as sites for subject-specific language use and learning. System, 54, 14-27. https://doi.org/10.1016/j.system.2015.04.003
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nikula, Tarja
Lehti tai sarja: System
ISSN: 0346-251X
eISSN: 1879-3282
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 54
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 14–27
Kustantaja: Pergamon Press
Kustannuspaikka: Kidlington
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.system.2015.04.003
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51026
Lisätietoja: Special Issue: The interface between task-based language teaching and content-based instruction.
YSO-asiasanat: diskurssianalyysi
Vapaat asiasanat: classroom interaction; CLIL; hands-on tasks; subject-specific language
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 2