A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
The Role of Culture in Regional Development Work - Changes and Tensions (2015)


Ilmonen, K. (2015). The Role of Culture in Regional Development Work - Changes and Tensions. In F. M. Go, A. Lemmetyinen, & U. Hakala (Eds.), Harnessing Place Branding Through Cultural Entrepreneurship (pp. 79-95). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1057/9781137465160.0013


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatIlmonen, Kari

EmojulkaisuHarnessing Place Branding Through Cultural Entrepreneurship

Emojulkaisun toimittajatGo, Frank M.; Lemmetyinen, Arja; Hakala, Ulla

ISBN978-1-137-46515-3

Julkaisuvuosi2015

Artikkelin sivunumerot79-95

Kirjan kokonaissivumäärä320

KustantajaPalgrave Macmillan

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1057/9781137465160.0013

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53200


YSO-asiasanataluekehityskulttuuri

Vapaat asiasanatrole of culture; regional development work


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 15:30