A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
The Role of Culture in Regional Development Work - Changes and Tensions (2015)
Ilmonen, K. (2015). The Role of Culture in Regional Development Work - Changes and Tensions. In F. M. Go, A. Lemmetyinen, & U. Hakala (Eds.), Harnessing Place Branding Through Cultural Entrepreneurship (pp. 79-95). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1057/9781137465160.0013
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ilmonen, Kari
Emojulkaisu: Harnessing Place Branding Through Cultural Entrepreneurship
Emojulkaisun toimittajat: Go, Frank M.; Lemmetyinen, Arja; Hakala, Ulla
ISBN: 978-1-137-46515-3
Julkaisuvuosi: 2015
Artikkelin sivunumerot: 79-95
Kirjan kokonaissivumäärä: 320
Kustantaja: Palgrave Macmillan
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1057/9781137465160.0013
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53200
YSO-asiasanat: aluekehitys; kulttuuri
Vapaat asiasanat: role of culture; regional development work
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 3