A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of digital channels in industrial marketing communications (2015)


Karjaluoto, H., Mustonen, N., & Ulkuniemi, P. (2015). The role of digital channels in industrial marketing communications. Journal of Business and Industrial Marketing, 30(6), 703-710. https://doi.org/10.1108/JBIM-04-2013-0092


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKarjaluoto, Heikki; Mustonen, Nora; Ulkuniemi, Pauliina

Lehti tai sarjaJournal of Business and Industrial Marketing

ISSN0885-8624

eISSN2052-1189

Julkaisuvuosi2015

Volyymi30

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot703-710

KustantajaEmerald Group Publishing Limited

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/JBIM-04-2013-0092

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48164


YSO-asiasanatbrändäysmarkkinointikanavatsosiaalinen media

Vapaat asiasanatcase studies; digital marketing communications (DMC); industrial marketing


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:32