A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of digital channels in industrial marketing communications (2015)
Karjaluoto, H., Mustonen, N., & Ulkuniemi, P. (2015). The role of digital channels in industrial marketing communications. Journal of Business and Industrial Marketing, 30(6), 703-710. https://doi.org/10.1108/JBIM-04-2013-0092
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Karjaluoto, Heikki; Mustonen, Nora; Ulkuniemi, Pauliina
Lehti tai sarja: Journal of Business and Industrial Marketing
ISSN: 0885-8624
eISSN: 2052-1189
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 30
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 703-710
Kustantaja: Emerald Group Publishing Limited
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/JBIM-04-2013-0092
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48164
YSO-asiasanat: brändäys; markkinointikanavat; sosiaalinen media
Vapaat asiasanat: case studies; digital marketing communications (DMC); industrial marketing
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1