A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring Teachers' Motivation for Teaching and Professional Development in Ethiopia : Voices from the Field (2015)
Gemeda, F. T., & Tynjälä, P. (2015). Exploring Teachers' Motivation for Teaching and Professional Development in Ethiopia : Voices from the Field. Journal of Studies of Education, 5(2), 169-186. https://doi.org/10.5296/jse.v5i2.7459
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Gemeda, Fekede Tuli; Tynjälä, Päivi
Lehti tai sarja: Journal of Studies of Education
ISSN: 2162-6952
eISSN: 2162-6952
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 5
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 169-186
Kustantaja: Macrothink Institute, Inc.
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5296/jse.v5i2.7459
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46567
YSO-asiasanat: ammatillinen kehitys; opettajat; motivaatio
Vapaat asiasanat: teoriat, Etiopia
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1