A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring Teachers' Motivation for Teaching and Professional Development in Ethiopia : Voices from the Field (2015)


Gemeda, F. T., & Tynjälä, P. (2015). Exploring Teachers' Motivation for Teaching and Professional Development in Ethiopia : Voices from the Field. Journal of Studies of Education, 5(2), 169-186. https://doi.org/10.5296/jse.v5i2.7459


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatGemeda, Fekede Tuli; Tynjälä, Päivi

Lehti tai sarjaJournal of Studies of Education

ISSN2162-6952

eISSN2162-6952

Julkaisuvuosi2015

Volyymi5

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot169-186

KustantajaMacrothink Institute, Inc.

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5296/jse.v5i2.7459

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46567


YSO-asiasanatammatillinen kehitysopettajatmotivaatio

Vapaat asiasanatteoriat, Etiopia


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:58