A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Assessment as a Possibility for Individual Learning and Success in Contextual Pedagogical Learning Environment (2015)
Piispanen, M., & Meriläinen, M. (2015). Assessment as a Possibility for Individual Learning and Success in Contextual Pedagogical Learning Environment. International journal for cross-displinary subjects in education, 6(4), 2312-2321. https://doi.org/10.20533/ijcdse.2042.6364.2015.0318
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Piispanen, Maarika; Meriläinen, Merja
Lehti tai sarja: International journal for cross-displinary subjects in education
ISSN: 2042-6364
eISSN: 2042-6364
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 6
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 2312-2321
Kustantaja: Infonomics Society
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.20533/ijcdse.2042.6364.2015.0318
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47696
Vapaat asiasanat: individual learning; contextual pedagogical learning environment
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 0