A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Sensory modalities and mental content in product experience (2015)
Saariluoma, P., Silvennoinen, J., Jokinen, J., Rousi, R., & Perälä, P. (2015). Sensory modalities and mental content in product experience. In 6th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (AHFE 2015) and the Affiliated Conferences, AHFE 2015 (pp. 4221-4227). Elsevier B.V.. Procedia Manufacturing, 3. https://doi.org/10.1016/j.promfg.2015.07.400
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Saariluoma, Pertti; Silvennoinen, Johanna; Jokinen, Jussi; Rousi, Rebekah; Perälä, Piia
Emojulkaisu: 6th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (AHFE 2015) and the Affiliated Conferences, AHFE 2015
Lehti tai sarja: Procedia Manufacturing
ISSN: 2351-9789
Julkaisuvuosi: 2015
Sarjan numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 4221-4227
Kustantaja: Elsevier B.V.
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.promfg.2015.07.400
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47710
Lisätietoja: 6th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (AHFE 2015) and the Affiliated Conferences, AHFE 2015.
YSO-asiasanat: käyttäjäpsykologia
Vapaat asiasanat: sensory modality; mental content; affective interaction; product experience
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2015
JUFO-taso: 0