A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Sensory modalities and mental content in product experience (2015)


Saariluoma, P., Silvennoinen, J., Jokinen, J., Rousi, R., & Perälä, P. (2015). Sensory modalities and mental content in product experience. In 6th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (AHFE 2015) and the Affiliated Conferences, AHFE 2015 (pp. 4221-4227). Elsevier B.V.. Procedia Manufacturing, 3. https://doi.org/10.1016/j.promfg.2015.07.400


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSaariluoma, Pertti; Silvennoinen, Johanna; Jokinen, Jussi; Rousi, Rebekah; Perälä, Piia

Emojulkaisu6th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (AHFE 2015) and the Affiliated Conferences, AHFE 2015

Lehti tai sarjaProcedia Manufacturing

ISSN2351-9789

Julkaisuvuosi2015

Sarjan numero3

Artikkelin sivunumerot4221-4227

KustantajaElsevier B.V.

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.promfg.2015.07.400

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47710

Lisätietoja6th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (AHFE 2015) and the Affiliated Conferences, AHFE 2015.


YSO-asiasanatkäyttäjäpsykologia

Vapaat asiasanatsensory modality; mental content; affective interaction; product experience


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2015

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 15:01