A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Harnessing marketing automation for B2B content marketing (2016)
Järvinen, J., & Taiminen, H. (2016). Harnessing marketing automation for B2B content marketing. Industrial Marketing Management, 54, 164-175. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.07.002
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Järvinen, Joel; Taiminen, Heini
Lehti tai sarja: Industrial Marketing Management
ISSN: 0019-8501
eISSN: 1873-2062
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 54
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 164-175
Kustantaja: Elsevier Inc.
Kustannuspaikka: New York
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.07.002
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52186
YSO-asiasanat: tapaustutkimus; digitaalinen markkinointi; sosiaalinen media
Vapaat asiasanat: marketing and sales alignment; new technologies; sales funnel
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 3