A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Harnessing marketing automation for B2B content marketing (2016)


Järvinen, J., & Taiminen, H. (2016). Harnessing marketing automation for B2B content marketing. Industrial Marketing Management, 54, 164-175. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.07.002


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJärvinen, Joel; Taiminen, Heini

Lehti tai sarjaIndustrial Marketing Management

ISSN0019-8501

eISSN1873-2062

Julkaisuvuosi2016

Volyymi54

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot164-175

KustantajaElsevier Inc.

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.07.002

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52186


YSO-asiasanattapaustutkimusdigitaalinen markkinointisosiaalinen media

Vapaat asiasanatmarketing and sales alignment; new technologies; sales funnel


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:12