A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The impact of nonlinear pedagogy on physical education teacher education students’ intrinsic motivation (2016)


Moy, B., Renshaw, I., & Davids, K. (2016). The impact of nonlinear pedagogy on physical education teacher education students’ intrinsic motivation. Physical Education and Sport Pedagogy, 21(5), 517-538. https://doi.org/10.1080/17408989.2015.1072506


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMoy, Brendan; Renshaw, Ian; Davids, Keith

Lehti tai sarjaPhysical Education and Sport Pedagogy

ISSN1740-8989

eISSN1742-5786

Julkaisuvuosi2016

Volyymi21

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot517-538

KustantajaRoutledge; Association for Physical Education

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/17408989.2015.1072506

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatomaehtoisuus

Vapaat asiasanatconstraints-led approach; nonlinear pedagogy; physical education; self-determination theory


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-09-05 klo 23:45