A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The impact of nonlinear pedagogy on physical education teacher education students’ intrinsic motivation (2016)
Moy, B., Renshaw, I., & Davids, K. (2016). The impact of nonlinear pedagogy on physical education teacher education students’ intrinsic motivation. Physical Education and Sport Pedagogy, 21(5), 517-538. https://doi.org/10.1080/17408989.2015.1072506
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Moy, Brendan; Renshaw, Ian; Davids, Keith
Lehti tai sarja: Physical Education and Sport Pedagogy
ISSN: 1740-8989
eISSN: 1742-5786
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 21
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 517-538
Kustantaja: Routledge; Association for Physical Education
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/17408989.2015.1072506
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: omaehtoisuus
Vapaat asiasanat: constraints-led approach; nonlinear pedagogy; physical education; self-determination theory
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1