A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Ethical Hateholders and Negative Engagement. A Challenge for Organisational Communication (2015)
Lievonen, M., & Luoma-aho, V. (2015). Ethical Hateholders and Negative Engagement. A Challenge for Organisational Communication. In A. Catellani, A. Zerfass, & R. Tench (Eds.), Communication Ethics in a Connected World : Research in Public Relations and Organisational Communication (pp. 285-303). Peter Lang Publishing Group. https://doi.org/10.3726/978-3-0352-6555-2/27
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma
Emojulkaisu: Communication Ethics in a Connected World : Research in Public Relations and Organisational Communication
Emojulkaisun toimittajat: Catellani, Andrea; Zerfass, Ansgar; Tench, Ralph
ISBN: 978-2-87574-286-5
Julkaisuvuosi: 2015
Artikkelin sivunumerot: 285-303
Kirjan kokonaissivumäärä: 432
Kustantaja: Peter Lang Publishing Group
Julkaisumaa: Belgia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.3726/978-3-0352-6555-2/27
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58398
Vapaat asiasanat: negative engagement; hateholders; negative stakeholder emotions; stakeholder experiences; negative customer reviews and feedback; communication ethics; organisational crises
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2015
JUFO-taso: 1