A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Ethical Hateholders and Negative Engagement. A Challenge for Organisational Communication (2015)


Lievonen, M., & Luoma-aho, V. (2015). Ethical Hateholders and Negative Engagement. A Challenge for Organisational Communication. In A. Catellani, A. Zerfass, & R. Tench (Eds.), Communication Ethics in a Connected World : Research in Public Relations and Organisational Communication (pp. 285-303). Peter Lang Publishing Group. https://doi.org/10.3726/978-3-0352-6555-2/27


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma

EmojulkaisuCommunication Ethics in a Connected World : Research in Public Relations and Organisational Communication

Emojulkaisun toimittajatCatellani, Andrea; Zerfass, Ansgar; Tench, Ralph

ISBN978-2-87574-286-5

Julkaisuvuosi2015

Artikkelin sivunumerot285-303

Kirjan kokonaissivumäärä432

KustantajaPeter Lang Publishing Group

JulkaisumaaBelgia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.3726/978-3-0352-6555-2/27

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58398


Vapaat asiasanatnegative engagement; hateholders; negative stakeholder emotions; stakeholder experiences; negative customer reviews and feedback; communication ethics; organisational crises


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 14:31