A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Students’ choice of language and initial motivation for studying Japanese at the University of Jyväskylä Language Centre (2015)
Takala, P. (2015). Students’ choice of language and initial motivation for studying Japanese at the University of Jyväskylä Language Centre. In J. Jalkanen, E. Jokinen, & P. Taalas (Eds.), Voices of pedagogical development : expanding, enhancing and exploring higher education language learning (pp. 279-318). Research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2015.000298
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Takala, Pauliina
Emojulkaisu: Voices of pedagogical development : expanding, enhancing and exploring higher education language learning
Emojulkaisun toimittajat: Jalkanen, Juha; Jokinen, Elina; Taalas, Peppi
ISBN: 978-1-908416-25-4
Julkaisuvuosi: 2015
Artikkelin sivunumerot: 279-318
Kirjan kokonaissivumäärä: 371
Kustantaja: Research-publishing.net
Kustannuspaikka: Dublin
Julkaisumaa: Irlanti
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2015.000298
Pysyvä verkko-osoite: http://dx.doi.org/10.14705/rpnet.2015.000298
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47196
YSO-asiasanat: työllisyys
Vapaat asiasanat: Japanese language and culture studies; beginner level language learning; language choice; motivation
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 0