A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Students’ choice of language and initial motivation for studying Japanese at the University of Jyväskylä Language Centre (2015)


Takala, P. (2015). Students’ choice of language and initial motivation for studying Japanese at the University of Jyväskylä Language Centre. In J. Jalkanen, E. Jokinen, & P. Taalas (Eds.), Voices of pedagogical development : expanding, enhancing and exploring higher education language learning (pp. 279-318). Research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2015.000298


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTakala, Pauliina

EmojulkaisuVoices of pedagogical development : expanding, enhancing and exploring higher education language learning

Emojulkaisun toimittajatJalkanen, Juha; Jokinen, Elina; Taalas, Peppi

ISBN978-1-908416-25-4

Julkaisuvuosi2015

Artikkelin sivunumerot279-318

Kirjan kokonaissivumäärä371

KustantajaResearch-publishing.net

KustannuspaikkaDublin

JulkaisumaaIrlanti

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.14705/rpnet.2015.000298

Pysyvä verkko-osoitehttp://dx.doi.org/10.14705/rpnet.2015.000298

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47196


YSO-asiasanattyöllisyys

Vapaat asiasanatJapanese language and culture studies; beginner level language learning; language choice; motivation


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:57