A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primary Student-Teachers’ Practical Knowledge of Inquiry-Based Science Teaching and Classroom Communication of Climate Change (2015)
Ratinen, I., Viiri, J., Lehesvuori, S., & Kokkonen, T. (2015). Primary Student-Teachers’ Practical Knowledge of Inquiry-Based Science Teaching and Classroom Communication of Climate Change. International Journal of Environmental and Science Education, 10(5), 649-670. https://doi.org/10.12973/ijese.2015.259a
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ratinen, Ilkka; Viiri, Jouni; Lehesvuori, Sami; Kokkonen, Tuukka
Lehti tai sarja: International Journal of Environmental and Science Education
ISSN: 1306-3065
eISSN: 1306-3065
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 10
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 649-670
Kustantaja: International Journal of Environmental and Science Education
Julkaisumaa: Turkki
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.12973/ijese.2015.259a
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47480
Vapaat asiasanat: practical knowledge; inquiry; communicative approach; elementary school
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2015
JUFO-taso: 1