A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primary Student-Teachers’ Practical Knowledge of Inquiry-Based Science Teaching and Classroom Communication of Climate Change (2015)


Ratinen, I., Viiri, J., Lehesvuori, S., & Kokkonen, T. (2015). Primary Student-Teachers’ Practical Knowledge of Inquiry-Based Science Teaching and Classroom Communication of Climate Change. International Journal of Environmental and Science Education, 10(5), 649-670. https://doi.org/10.12973/ijese.2015.259a


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRatinen, Ilkka; Viiri, Jouni; Lehesvuori, Sami; Kokkonen, Tuukka

Lehti tai sarjaInternational Journal of Environmental and Science Education

ISSN1306-3065

eISSN1306-3065

Julkaisuvuosi2015

Volyymi10

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot649-670

KustantajaInternational Journal of Environmental and Science Education

JulkaisumaaTurkki

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.12973/ijese.2015.259a

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47480


Vapaat asiasanatpractical knowledge; inquiry; communicative approach; elementary school


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 14:31