A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Why Buy Virtual Helmets and Weapons? Introducing a Typlogy of Gamers (2015)


Frank, L., Salo, M., & Toivakka, A. (2015). Why Buy Virtual Helmets and Weapons? Introducing a Typlogy of Gamers. In R. Bons, J. Versendaal, A. Pucihar, & M. K. Borstnar (Eds.), Proceedings of the 28th Bled eConference : #e WellBeing (pp. 503-519). Moderna organizacija. https://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/1165F4D4849AE7E4C1257E5B004D502C/$File/1_Frank.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatFrank, Lauri; Salo, Markus; Toivakka, Anssi

EmojulkaisuProceedings of the 28th Bled eConference : #e WellBeing

Emojulkaisun toimittajatBons, Roger; Versendaal, Johan; Pucihar, Andreja; Borstnar, Mirjana Kljajic

Konferenssi:

  • Bled eConference

ISBN978-961-232-281-6

Julkaisuvuosi2015

Artikkelin sivunumerot503-519

KustantajaModerna organizacija

KustannuspaikkaKranj

JulkaisumaaSlovenia

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/1165F4D4849AE7E4C1257E5B004D502C/$File/1_Frank.pdf

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaThe 28th Bled eConference : #e WellBeing, June 7-10, 2015, Bled, Slovenia.


Vapaat asiasanattypology; gamer; game items; purchasing behavior; motivation


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-09-05 klo 23:45