A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Why Buy Virtual Helmets and Weapons? Introducing a Typlogy of Gamers (2015)
Frank, L., Salo, M., & Toivakka, A. (2015). Why Buy Virtual Helmets and Weapons? Introducing a Typlogy of Gamers. In R. Bons, J. Versendaal, A. Pucihar, & M. K. Borstnar (Eds.), Proceedings of the 28th Bled eConference : #e WellBeing (pp. 503-519). Moderna organizacija. https://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/1165F4D4849AE7E4C1257E5B004D502C/$File/1_Frank.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Frank, Lauri; Salo, Markus; Toivakka, Anssi
Emojulkaisu: Proceedings of the 28th Bled eConference : #e WellBeing
Emojulkaisun toimittajat: Bons, Roger; Versendaal, Johan; Pucihar, Andreja; Borstnar, Mirjana Kljajic
Konferenssi:
- Bled eConference
ISBN: 978-961-232-281-6
Julkaisuvuosi: 2015
Artikkelin sivunumerot: 503-519
Kustantaja: Moderna organizacija
Kustannuspaikka: Kranj
Julkaisumaa: Slovenia
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://domino.fov.uni-mb.si/proceedings.nsf/Proceedings/1165F4D4849AE7E4C1257E5B004D502C/$File/1_Frank.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: The 28th Bled eConference : #e WellBeing, June 7-10, 2015, Bled, Slovenia.
Vapaat asiasanat: typology; gamer; game items; purchasing behavior; motivation
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1