A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Individual variance in responsiveness to early computerized mathematics intervention (2015)


Salminen, J., Koponen, T. K., Leskinen, M., Poikkeus, A.-M., & Aro, M. (2015). Individual variance in responsiveness to early computerized mathematics intervention. Learning and Individual Differences, 43, 124-131. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2015.09.002


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSalminen, Jonna; Koponen, Tuire K.; Leskinen, Markku; Poikkeus, Anna-Maija; Aro, Mikko

Lehti tai sarjaLearning and Individual Differences

ISSN1041-6080

eISSN1873-3425

Julkaisuvuosi2015

Volyymi43

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot124-131

KustantajaPergamon

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lindif.2015.09.002

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47663

LisätietojaLehdellä vain volyyminumerointi.


Vapaat asiasanatcomputer-assisted intervention; CAI; kindergarten; early number skills; game-log data; response to intervention; RTI


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:16