A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Neoliberalism, curriculum development and manifestations of ‘creativity’ (2015)
Hakala, J., Uusikylä, K., & Järvinen, E.-M. (2015). Neoliberalism, curriculum development and manifestations of ‘creativity’. Improving Schools, 18(3), 250-262. https://doi.org/10.1177/1365480215596239
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hakala, Juha; Uusikylä, Kari; Järvinen, Esa-Matti
Lehti tai sarja: Improving Schools
ISSN: 1365-4802
eISSN: 1475-7583
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 18
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 250-262
Kustantaja: Sage Publications Ltd.
Kustannuspaikka: Lontoo
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1177/1365480215596239
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52980
YSO-asiasanat: perusopetus; luovuus; tutkinnonuudistus; uusliberalismi
Vapaat asiasanat: creative education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1