A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The expansion of English-medium instruction in the Nordic countries : Can top-down university language policies encourage bottom-up disciplinary literacy goals? (2017)


Airey, J., Lauridsen, K. M., Räsänen, A., Salö, L., & Schwach, V. (2017). The expansion of English-medium instruction in the Nordic countries : Can top-down university language policies encourage bottom-up disciplinary literacy goals?. Higher Education, 73 (4), 561-576. doi:10.1007/s10734-015-9950-2


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Airey, John; Lauridsen, Karen M.; Räsänen, Anne; Salö, Linus; Schwach, Vera

Lehti tai sarja: Higher Education

ISSN: 0018-1560

Julkaisuvuosi: 2017

Volyymi: 73

Lehden numero: 4

Artikkelin sivunumerot: 561-576

Kustantaja: Springer Netherlands

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/s10734-015-9950-2

Avoin saatavuus: Muulla tavoin avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53475

Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: https://core.ac.uk/download/pdf/52126525.pdf


YSO-asiasanat: kaksikielisyys

Vapaat asiasanat: disciplinary literacy; English-medium instruction; Nordic language policy; university language policy


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 3


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 14:04