A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The expansion of English-medium instruction in the Nordic countries : Can top-down university language policies encourage bottom-up disciplinary literacy goals? (2017)
Airey, J., Lauridsen, K. M., Räsänen, A., Salö, L., & Schwach, V. (2017). The expansion of English-medium instruction in the Nordic countries : Can top-down university language policies encourage bottom-up disciplinary literacy goals?. Higher Education, 73 (4), 561-576. doi:10.1007/s10734-015-9950-2
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Airey, John; Lauridsen, Karen M.; Räsänen, Anne; Salö, Linus; Schwach, Vera
Lehti tai sarja: Higher Education
ISSN: 0018-1560
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 73
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 561-576
Kustantaja: Springer Netherlands
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s10734-015-9950-2
Avoin saatavuus: Muulla tavoin avoin
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53475
Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: https://core.ac.uk/download/pdf/52126525.pdf
YSO-asiasanat: kaksikielisyys
Vapaat asiasanat: disciplinary literacy; English-medium instruction; Nordic language policy; university language policy
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 3