A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
User influence and follower metrics in a large Twitter dataset (2015)


Veijalainen, J., Semenov, A., & Reinikainen, M. (2015). User influence and follower metrics in a large Twitter dataset. In Z. Turk, K.-H. Krempels, T. A. Majchrzak, & V. Monfort (Eds.), WEBIST 2015 : Proceedings of the 11th International conference on web information systems and technologies (pp. 487-497). SCITEPRESS. https://doi.org/10.5220/0005410004870497


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVeijalainen, Jari; Semenov, Alexander; Reinikainen, Miika

EmojulkaisuWEBIST 2015 : Proceedings of the 11th International conference on web information systems and technologies

Emojulkaisun toimittajatTurk, Ziga; Krempels, Karl-Heinz; Majchrzak, Tim A.; Monfort, Valérie

ISBN978-989-758-106-9

Julkaisuvuosi2015

Artikkelin sivunumerot487-497

KustantajaSCITEPRESS

KustannuspaikkaSetúbal

JulkaisumaaPortugali

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5220/0005410004870497

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Lisätietoja11th International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2015; Lisbon; Portugal; 20-22 May 2015. Area 4 - Web Intelligence. Poster Session.


YSO-asiasanatvaikutusvaltaTwitter

Vapaat asiasanatfollowers; message diffusion; retweeting; social media mining


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 11:42