A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
User influence and follower metrics in a large Twitter dataset (2015)
Veijalainen, J., Semenov, A., & Reinikainen, M. (2015). User influence and follower metrics in a large Twitter dataset. In Z. Turk, K.-H. Krempels, T. A. Majchrzak, & V. Monfort (Eds.), WEBIST 2015 : Proceedings of the 11th International conference on web information systems and technologies (pp. 487-497). SCITEPRESS. https://doi.org/10.5220/0005410004870497
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Veijalainen, Jari; Semenov, Alexander; Reinikainen, Miika
Emojulkaisu: WEBIST 2015 : Proceedings of the 11th International conference on web information systems and technologies
Emojulkaisun toimittajat: Turk, Ziga; Krempels, Karl-Heinz; Majchrzak, Tim A.; Monfort, Valérie
ISBN: 978-989-758-106-9
Julkaisuvuosi: 2015
Artikkelin sivunumerot: 487-497
Kustantaja: SCITEPRESS
Kustannuspaikka: Setúbal
Julkaisumaa: Portugali
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5220/0005410004870497
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: 11th International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2015; Lisbon; Portugal; 20-22 May 2015. Area 4 - Web Intelligence. Poster Session.
YSO-asiasanat: vaikutusvalta; Twitter
Vapaat asiasanat: followers; message diffusion; retweeting; social media mining
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2015
JUFO-taso: 1