A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
User influence and follower metrics in a large Twitter dataset (2015)


Veijalainen, J., Semenov, A., & Reinikainen, M. (2015). User influence and follower metrics in a large Twitter dataset. In Z. Turk, K.-H. Krempels, T. A. Majchrzak, & V. Monfort (Eds.), WEBIST 2015 : Proceedings of the 11th International conference on web information systems and technologies (pp. 487-497). Setúbal: SCITEPRESS. doi:10.5220/0005410004870497


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Veijalainen, Jari; Semenov, Alexander; Reinikainen, Miika

Emojulkaisu: WEBIST 2015 : Proceedings of the 11th International conference on web information systems and technologies

Emojulkaisun toimittajat: Turk, Ziga; Krempels, Karl-Heinz; Majchrzak, Tim A.; Monfort, Valérie

ISBN: 978-989-758-106-9

Julkaisuvuosi: 2015

Artikkelin sivunumerot: 487-497

Kustantaja: SCITEPRESS

Kustannuspaikka: Setúbal

Julkaisumaa: Portugali

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.5220/0005410004870497

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: 11th International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2015; Lisbon; Portugal; 20-22 May 2015. Area 4 - Web Intelligence. Poster Session.


YSO-asiasanat: vaikutusvalta; Twitter

Vapaat asiasanat: followers; message diffusion; retweeting; social media mining


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2015

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-18-12 klo 11:43