A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Students' Experiences of Reflective Writing as a Tool for Learning in Physiotherapy Education (2015)


Kurunsaari, M., Tynjälä, P., & Piirainen, A. (2015). Students' Experiences of Reflective Writing as a Tool for Learning in Physiotherapy Education. In G. Ortoleva, M. Betrancourt, & S. Billett (Eds.), Writing for Professional Development (pp. 129-151). Brill. Studies in Writing, 32. https://doi.org/10.1163/9789004264830_008


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKurunsaari, Merja; Tynjälä, Päivi; Piirainen, Arja

EmojulkaisuWriting for Professional Development

Emojulkaisun toimittajatOrtoleva, Giulia; Betrancourt, Mireille; Billett, Stephen

ISBN978-90-04-26482-3

Lehti tai sarjaStudies in Writing

ISSN1572-6304

Julkaisuvuosi2015

Sarjan numero32

Artikkelin sivunumerot129-151

Kirjan kokonaissivumäärä384

KustantajaBrill

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1163/9789004264830_008

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72771


YSO-asiasanatopiskelijatkirjoittaminenfysioterapia

Vapaat asiasanatreflektiivisyys


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2015

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 15:16