A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Students' Experiences of Reflective Writing as a Tool for Learning in Physiotherapy Education (2015)
Kurunsaari, M., Tynjälä, P., & Piirainen, A. (2015). Students' Experiences of Reflective Writing as a Tool for Learning in Physiotherapy Education. In G. Ortoleva, M. Betrancourt, & S. Billett (Eds.), Writing for Professional Development (pp. 129-151). Brill. Studies in Writing, 32. https://doi.org/10.1163/9789004264830_008
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kurunsaari, Merja; Tynjälä, Päivi; Piirainen, Arja
Emojulkaisu: Writing for Professional Development
Emojulkaisun toimittajat: Ortoleva, Giulia; Betrancourt, Mireille; Billett, Stephen
ISBN: 978-90-04-26482-3
Lehti tai sarja: Studies in Writing
ISSN: 1572-6304
Julkaisuvuosi: 2015
Sarjan numero: 32
Artikkelin sivunumerot: 129-151
Kirjan kokonaissivumäärä: 384
Kustantaja: Brill
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1163/9789004264830_008
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72771
YSO-asiasanat: opiskelijat; kirjoittaminen; fysioterapia
Vapaat asiasanat: reflektiivisyys
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2015
JUFO-taso: 3