A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Moving towards inclusion: how Zanzibar succeeds in transforming its education system? (2016)
Juma, S., & Lehtomäki, E. (2016). Moving towards inclusion: how Zanzibar succeeds in transforming its education system?. International Journal of Inclusive Education, 20(6), 673-684. https://doi.org/10.1080/13603116.2015.1111442
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Juma, Said; Lehtomäki, Elina
Lehti tai sarja: International Journal of Inclusive Education
ISSN: 1360-3116
eISSN: 1464-5173
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 20
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 673-684
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13603116.2015.1111442
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: Africa; education system; inclusive and learner-friendly education policy; Inclusive education; Tanzania; Zanzibar
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1