A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Moving towards inclusion: how Zanzibar succeeds in transforming its education system? (2016)


Juma, S., & Lehtomäki, E. (2016). Moving towards inclusion: how Zanzibar succeeds in transforming its education system?. International Journal of Inclusive Education, 20(6), 673-684. https://doi.org/10.1080/13603116.2015.1111442


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJuma, Said; Lehtomäki, Elina

Lehti tai sarjaInternational Journal of Inclusive Education

ISSN1360-3116

eISSN1464-5173

Julkaisuvuosi2016

Volyymi20

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot673-684

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/13603116.2015.1111442

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanatAfrica; education system; inclusive and learner-friendly education policy; Inclusive education; Tanzania; Zanzibar


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 14:33